صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

از خط قرمز متنفرم

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

از خطوط قرمز متنفرم.

از بچگی همین‌طوری بودم. نمی‌توانم تحمل کنم کسی من را از چیزی یا جایی منع کند و برایم قانون بگذارد.

حتی از خیلی چیزها که خط قرمز نبودند ولی مانعی برای رسیدن به خواسته‌هایم می‌شدند بدم می‌آمد.

البته خطوط زیادی در دنیای ما هست که خیلی‌های‌شان اصلا قرمز نیست ولی من از همان‌ها هم بدم می‌آید.

مثلا اگر بگویند فلان موبایل این امکانات را دارد و فلان موبایل آن امکانات را،

من باید آن‌قدر بگردم تا یکی پیدا کنم که همه امکانات را با هم داشته باشد.

یا مثلا همین جیم. خطوط قرمزی که جیم برایم تا حالا کشیده، من توی کل دوران دبستانم با مداد گلی نکشیدم.

من تابع شرایط نیستم. من باید فراتر از زمان خودم پیش بروم و یک چیز خیلی مهم که  را دیوانه ام می‌کند؛ اینکه یک سری افراد برای ما قانون بگذارند و خودشان عمل نکنند.

مثل پلیس‌ها، نمایندگان مجلس و البته مسئولان جیم.

البته بعضی خطوط هست که اگر بقیه هم رعایت نکنند، من هم ناراحت می‌شوم ولی منظورم آن خطوط نیست. تنها خط قرمزی که با تمام وجود بهش معتقدم و حاضر نیستم حتی بهش نزدیک بشوم و تمام تلاشم را می‌کنم تا ازش فاصله بگیرم حق الناس است.

من با حقوق مردم شوخی ندارم. آزار مردم بدترین گناهی است که در لیست وجدان خودم قرار دادم. حتی بالاتر از عبادت‌های دینی بهش نگاه می‌کنم.

در آخر از مسئولان جیم می‌خواهم به جای این‌که با دست انداز گذاشتن، انرژی کاربرها را بگیرید راه را باز کنید تا از انرژی‌های دوستان‌مان در یک راه درست و به درد بخور استفاده کنیم.

۹۴/۰۵/۲۲
AsedHamid

نظرات  (۶)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۱ ی جیمی خاموش
شما همین الان که دارین می نویسین و پاسخ میدین در ی چارچوب تعیین شده هستین از سوی بلاگ؛
از ابتدا تا انتها قانون وقانون گذار بوده و هست و این یک مورد از اجبارهاست....
 وقتی میپذیریم شرایطی رو، قوانین و خط قرمز هم رو باید هر چند به غلط و بی تدبیری و کاملا احساسی.

عرض من کلی بود،البته که من نگاه انسانی رو می پسندم تا جنسیتی جیم رو.
Answer:
به قول یه بنده خدایی ، من نظام رو قبول ندارم ، اما نظم رو قبول دارم.
همه بحث جوونای ایرونی ، فقط و فقط تبعیضه.
همه میخوایم در پیشگاه قانون یکسان باشیم :)
امان از سایت جیم با خط قرمزهای بی اساسی که داره انجمن قبلی ام را حزف کرد تازه داشت بهم خوش میگذشت همه جا دخترها را دست به سر میکنن حالا ی مونث رو دست اشون زده طلبکار شدن بماند که انجمن نقدی که گزاشتم با بی فکری و هزاران بیب دیگر مواجه شد ولی دارم به این نتیجه میرسم که جیم هم رفت به زوال  اگر اجازه بدین نام این کاربر خاطی را ببرم تا درس عبرتی بشود که هر کدخدا نامی با تحصیل در سینما نباست بی ربط بگوید
Answer:
عجب دل پری داشتی شما
درستش هم همینه. (در رابطه با پاسخ کامنت هاجرک)

Answer:
خیلی ممنون ... به وبلاگ محقر بنده خوش اومدین
من با شما موافقم. کار شما، کار زیبایی هست. که بعد از انجامش هم یک گزارش میشه ازش نوشت و توی سایت منتشر کرد.
اما گفتم که جیم از این قضیه میترسه! 
Answer:
حق با شماست ... شاید سیاست های روزنامه خراسان باعث این قضیه باشه
بیاین رو راست باشیم؛ جیم از ارتباط خانم ها و اقایون در محیط واقعی، میترسه. 
اما اگر فعالیت های شما فقط مخصوص اقایون بوده(به جز تئاتر که مختلطه)، فکر نکنم دلیلی برای خط قرمز بوده باشه. حتی بعید نیست که جیم اول ازتون مجوز فعالیت بخواد! :)) نه که همه چی قانون مداریه! :دی
Answer:

       حرف شما قبوله و میخوام چند نکته رو در ادامه حرف شما  اضافه کنم

من هر برنامه ای چه الان و چه در آینده توی جیم بزارم مطمئنا مختلط خواهد بود

توی این دوره زمونه که دختر و پسر دارن توی هم میلولن ، باید راه درست ارتباط با جنس مخالف رو یاد بگیریم

باید بفهمیم هر کسی همکار ما شد قرار نیست دوست دختر ما باشه

باید بفهمیم هر کسی به ما سلام  کرد دلیلی نداره دوست پسرمون بشه

باید بفهمیم میشه فعالیت اجتماعی انجام داد و هرزگی نکرد


برنامه هایی که من میخوام برای دوستانم بزارم مطمئنا پارتی نیست که همه بیان و بزنن و برقصن و خوش بگذرونن ...


برنامه ای که من بزارم یا درختکاریه یا جمع کردن زباله از محیط زیست ... تمیز کردن رودخانه هاست یا بازدید و کمک به ایتام و افراد نیازمند

تعمیر و مرمت منازل اقشار کم درآمده یا شرکت در جشنواره غذا به نفع کودکان بازمانده از تحصیله و ...


گروه مختلط و کوچکی که من توی اون فعالیت دارم همین فردا قراره بیش از 40 کودک یتیم و بی بضاعت حاشیه شهر رو به یکی از باغات اطراف مشهد ببره

مطمئنم پشت سر من حرف زیاد زده خواهد شد ... چون خیلی علاقه دارم دوستان جیمی رو به ارتباط فراتر از سایت سوق بدم

اما هدف من از گذاشتن فعالیت های جیمی ، جمع کردن دخترای سایت نیست ، چون اولا احتیاجی ندارم  و ثانیا حتما خواهرهای خودمم توی برنامه هام شرکت میکنن

(البته این حرفا توی دلم مونده بود که به بهانه کامنت شما یهو ترکید و ربطی به شخصیت حقوقی شما نداره  خخخ :))

زیادی گفتید من!
اخرش خوب بود
Answer:
با تشکر از توجه شما ... انتقاد سازنده شما رو میپذیرم و متن رو اصلاح میکنم :)

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی