صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

امام رضا ، یه دونه باشه!

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ق.ظ

سلام آقا جان ، خیلی چاکریم ، خیلی مخلصیم ، آقا جان فدایی دارین به مولا!


میدونم از ریختم بیزارین و تحویل نمیگیرین ، میدونم هر وقت میام حرم ، با خودتون میگین ، باز این اومد ، اما به جان خودم خاطرتون خیلی عزیزه ، همین قدر که منو میبینین برام بسه ، دیگه از دنیا چی میخوام.


با اینکه این روزها پا به هر شهری میزاری ، وقتی میگی مشهدی هستی ، مردم از دستت فرار میکنن ، ولی من به مشهدی بودنم افتخار میکنم چون همسایه شما هستم آقا جان.


میگن فلان شهر امکانات داره یا مثلا مردم فلان شهر فرهنگ دارن ، رفاه دارن ، آسایش دارن ، اما من این خاک رو با هیچ جا عوض نمیکنم ، همین که وقتی دلم میگیره ، هر موقع شب یا روز ، پا میشم میام حرم ، به همه چی می ارزه.


آقان جان شما خیلی خوبین ، خدایی بی تعارف میگم ، اینقدر که ، بعضی وقتها دلم براتون میسوزه.


 آخه این همه غصه ، این همه ناله ، این همه تقاضا ، این همه حاجت ،چطوری تحمل میکنین؟ آخه هر کی به اینجا پناه میاره ، درد داره.


 من که اگه چهار نفر بیان باهام درد و دل کنن و غصه هاشونو بگن ، فرداش افسردگی میگیرم.


شما خیلی دل بزرگی دارین بخدا ، دمتون گرم ، کارتون درسته آقاجان.


راستی نمیدونم خبر دارین یا نه، این روزها مردم یک حرکت زدن و دارن پیگیر حق و حقوقشون میشن.


 بله! از همون دوتا شرکت معروف.


آقاجان هواشونو داشته باش ، کمکشون کن ، آخه هیچ کدوم از مسئولین حاضر نیستن دست توی دست این مردم بزارن ، همه ظلم رو میبینن اما نمیخوان جلوشو بگیرن ، شاید میترسن ، شاید هم چیزای دیگه ای وسط باشه ، اما آقا جان این مردم روی پای خودشون بلند شدن و کسی حاضر نیست رهبرشون باشه ، شما کمکشون کن و براشون رهبر باش تا لذت اتحاد رو بعد از 30 سال دوباره بفهمن ، مگه نه اینکه "لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم" ، خب این مردم تازه فهمیدن نباید زیر سایه ظلم سکوت کنن ، چه کوچیک چه بزرگ ، اینجوری کم کم مردم میفهمن حق ، گرفتنیه ، کم کم با حقوقشون آشنا میشن و دیگه کسی نمیتونه بهشون ظلم کنه و سطح فرهنگ مردم بالا و بالاتر میره و اینجوری عدالت فراگیر میشه و خب عدل و داد که روی زمین جاری بشه ، ان شاء الله زمینه فرج آقا امام زمان هم فراهم میشه.


البته میگن مردم اروپا خیلی وقته به این سطح از فرهنگ رسیدن.


 راستی!


میگم!


 نکنه یک وقت آقا امام زمان بعد از ظهور، به جای اینکه بیاد سمت ملت شریف و شیعه پرور ایران ، اشتباهی برن سمت کافرستان اروپا و گول فرهنگ مردمان اون بلاد رو بخورن.


کاره دیگه! ، یک وقت دیدی پیش اومد! آخه اگه اینجوری بشه واسه بعضی ها خیلی بد میشه.


شما پس خودتون دیگه بیزحمت مراقب این قسمت از داستان باشین.

دم شما گرم! خیلی آقایید به مولا!

۹۴/۰۶/۰۳
AsedHamid

نظرات  (۶)

سید همچین به دلم ننشست. میدونی به نظرم یک علتش همون اول کار که گفتی «میدونم از ریختم بیزارین و تحویل نمیگیرین...» یکم به نظرم دور از شناختی که ما نسبت به اما رضا داریم. اینکه بخشنده و مهربان هستند. اصلا امام مهربانی هان :)
Answer:
خب ، دیگه چی؟ همین
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۳۲ یک دختر شیعه
والا ما که هرجا میریم میگیم مشهدیم همه میگن خوش به حالتون و....
خدا ان شالله حضرت اقارو تا روز ظهور اقا حفظ کنه
چه قدر خوب نیشد که ظهور جلو می افتاد
یاعلی
Answer:
ممنون از نظرتون
^_^خیلی قشنگ بود خییلی
Answer:

ممنون

امام رضا عشقه .. 
Answer:

       هیچ شکی در این مورد جایز نیست :))

۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۳ دختر آریایی
این دل نوشتتون واسه مسابقه بود عایا؟!؟!
قشنگ نوشته بودین:)
Answer:
ممنون بله
نظرم رو ایمیل کردم.
Answer:
ممنون 

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی