صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

حمایت از تولید داخلی یا حمایت از ظلم چندین ساله

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ

 مردم مثل ماهی هایی شدن که توی یک تنگ بلوری کوچک ، درون دریا گذاشته شدن!

                          آزادی و عظمت و عدالت رو میبینن ، اما از پشت یک شیشه


بهشون میگن اون بیرون بده ، همینجا بمونین تا یکی ظهور کنه و شیشه های این تنگ بلوری رو بشکنه.


۹۴/۰۶/۰۸
AsedHamid

نظرات  (۹)

احسنت
Answer:
ممنون
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۳ پدرام یراقچی
خخخخ
Answer:
:)
هر جور راحتین دولت رو زیره سوال ببرین....البته اگر منطقی هستین این کار رو انجام بدین چون اولا عقاید با منطق قبول میشه دوما منطق شما نشان دهنده عقلانیت شماست...:)

فقط حضرت آقا (رهبری)رو زیره سوال های بی مورد و بی جهت و بی اطلاع نبرین.:)
Answer:
از نظر من رهبری ، امام معصوم نیستن
کارها و صحبتهایی که میکنن و کارها و صحبتهایی که نمیکنن رو میشه نقد و بررسی کرد و ایراداتش رو گرفت
آقای بزرگواری....بیزحمت این پستتون رو بردارین....چون احتیاج میبینم یکم فکر کنید مطالعه نظام رو انجام بدین کمی ....متاسفم
Answer:

پاک کردن صورت مساله؟

اون جمله های زیر پلاک سنگین بود من یک دقیقه سکوت اختیار میکنم D:
Answer:
      مردم 10 ، 20 ساله که سکوت کردن .... یک دقیقه شما هم روش! ... :)
khoobe sipa nadasht... nazare khoobi bood ?
Answer:

منظورتو که نفهمیدم ... ولی در کل ممنون

من دیگه حرفی ندارم
Answer:

       ولی ای کاش حرفتونو میزدین

آقای بزرگواری میشه کامل تر حرفتون رو بزنید؟؟
Answer:

خیلی خیلی کامل نوشتم....

اما پاکش کردم

نمیدونم من که زبون به این تندی دارم چرا روی این مساله اینقدر محتاطانه مینویسم


:) ... خداییش شاید یکی از دلایلش ترس از سربازان گمنام رهبری باشه

بالاخره منم آدمم دیگه

:)

:(
باید یه کاری کرد!
Answer:
بله ،باید یه کاری کرد ، اما اجازه اعتراضات رسمی داده نمیشه و سریعا بهش انگ خارجی بودن میچسبونن
بهترین و صلح آمیزترین و ناچارترین کار همینه که مردم دارن انجام میدن
توی کشوری که سازمان حمایت از مصرف کنندگان هیچ غلطی برای یکدست کردن مردم نمیتونه بکنه ، باید خودمون گلیم خودمون رو از آب بیرون بکشیم

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی