صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

خواهرم ، نگاهت را

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ق.ظ

شاید با دیدن تیتر تعجب کرده باشید اما این مطلب نشان دهنده یک ناهنجاری چندین و چند ساله است که با کنار رفتن فرهنگ سنتی ما، خیلی رایج شده و خب کسی به آن اهمیتی نمی‌دهد، چرا؟!

چون از وقتی یادمان می‌آید در دیفالت مغزی ما این‌طور حک شده که باید به حجاب دختران و چشم‌های پسران‌مان گیر بدهیم و حالت برعکسی وجود ندارد. و حالا وقتی با این ناهنجاری روبه‌رو می‌شویم یا اصلا آن را نمی‌بینیم یا می‌گوییم اشکالی ندارد، یا بعضا گفته شده تو هم چه گیرهایی می‌دهی بابا.

از قدیم الایام نگاه بد و هرزه چشمی را بستند به ناف آقایان و ما مردهای ساده هم خیلی زود قبول کردیم و زدیم توی سر و کله خودمان و پسرهای‌مان که سرها را بیاندازید پایین، بی خبر از این‌که سرهای دختران و خانم‌های‌مان چسبید به سقف، البته بدون محاسبه کلیپس. حتما برای اکثر آقایان پیش آمده که در جایی مثل پیاده رو در حال عبور هستید و وقتی سرتان را از روی سنگ فرش پیاده رو بالا می‌آورید ناگهان با خانم جوانی که همراه یک مرد از روبرو در حال آمدن هست چشم تو چشم می‌شوید و می‌فهمید که خانم مورد نظر به طرز وحشتناکی در حال رصد کردن قد و بالای شماست و وقتی متوجه نگاه شما می‌شود نه تنها نگاهش را بر نمی‌دارد بلکه با قدرت بیشتری کارش را در ناحیه سر و صورت شما پیگیری می‌کند و در نهایت این شما هستید که کم آورده و سر را پایین انداخته و از محل دور می‌شوید.

آن دسته از بانوان محترمی که بازیکن آزاد هستند و در فصل نقل و انتقالات شدیدا به دنبال پیدا کردن کیس مورد نظر هستند که هیچ؛ حرف من با آن خانم‌هایی است که سایه غیرت یک مرد را در کنارشان حس می‌کنند و حتی آن دختر خانم‌هایی که در یک رابطه دوستی هستند، لااقل به حرمت آن کسی که مثل ندید بدیدها شبانه روزی پیامک عشقم، جونم، عمرم، نفسم برایش می‌فرستید کمی چشم‌هایت را نگه دار.

البته بعضی‌ها فکر می‌کنند نامحرم فقط یعنی زنی که مردی غریبه به او نگاه کند، این را برای کسانی می‌گویم که فکر می‌کنند نگاه خانم‌ها با مردها فرق دارد و می‌گویند ما برای شناخت افراد به آن‌ها نگاه می‌کنیم. هفت میلیارد انسان روی کره زمین هست و حدود هفتاد میلیون توی ایران، شما می‌خواهید همه را بشناسید؟ اتفاقا ما مردها هم خیلی دوست داریم خانم‌های توی پیاده را شناسایی کنیم!

البته نگهداری چشم مربوط به جنس خاصی نمی‌شود، همونطور که حجاب هم همینطور است، اما از این قضیه که بگذریم حرفی می‌ماند. خواهرم توی این زمانه بی‌ناموسی به غیرت مردت احترام بگذار، اگر توی خیابان یا بازار در کنار همسرت بودی دیدی صاحب فلان مغازه و یا آن جوانی که در کنار شما ایستاده به شما چشم دارد یا چشمک می‌زند، خوشحال نشو که قشنگ لباس پوشیدی و دلبر شدی، این باید برای تو ننگ باشد، تویی که اسم ناموس یک مرد رویت است اما لیاقتش را نداری.

خواهرم از هر دستی بدهی از همان دست پس می‌گیری، اگر می‌خواهی مردت ناموس پرست باشد، پس برایش ناموس باش.

====================

نگاه به نامحرم تیری از تیرهای شیطان است و خداوند به کسانی که چشمان خود را از نگاه به نامحرم حفظ می‌کنند وعده داده که حلاوت و شیرینی ایمان را به قلب‌هایشان می‌چشاند.

۹۴/۰۶/۲۴
AsedHamid

نظرات  (۱۳)

میگن که هرجا مردی گناه کرد بگرد دنبال ی زن گناهکار که عامل این فساده . از هر دست بدی از همون دستم میگیری دیگه . اینا عاملش فقط خود خواهیه ما ادماست که فقط خوشبختی و راحتی خودمونو میخایم و حاضریم براش بقیرم زیر پا بزاریم. ی نمونش همین چادر خدا وکیلی تو جامعه الان سخته پوشیدنش اما بعضیا میپوشن و دیده نمیشن
Answer:
کاملا درسته ، متاسفانه جامعه به سمت و سوی خوبی نمیره ... بعضی رفتارهای زننده ، جرم و گناه حساب نمیشه ، و بعضی رفتارهای ساده شده گناه کبیره!
آخه یه جوری از زنها بدگفتین که به غیرت زنونم برخورد :)))))
بله درسته..متاسفانه بعضی خانوما نمیدونن که جهاد زن شوهر داریه وباعث گناه مردشون میشن...
به امید بهترشدن...
موفق باشین!

Answer:
خوشحالم از این که با ذهن باز به مطالب نگاه میکنین
و این تندی نوشتار هم متاسفانه از خصلتهای منه
امیدوارم به دل نگرفته باشین و توهین تلقی نشه

خب درمورد آقایونم هست!
که بااینکه نامزددارن ولی بازم بادختر دیگه ای هستن:|

Answer:
گفتم که این قضیه در مورد آقایون وجود داشته ، داره و خواهد داشت ، چون غرایز مرد خیلی قویه و از نگاه کردن لذت میبره و متاسفانه خیلی از خانومها به دلایل مسخره از ارضا کردن همسرانشون طفره میرن و باعث هرزگی مردشون میشن ...... اما مسئله ای که من گفتم چیزیه که خانوم ها بهش توجه نمیکنن چون نگاه های خودشون رو گناه آلود نمیدونن و مشکل اینجاست!
بله؛کاملا درسته حرفتون...
دوستای خودم بودن که بااینکه نامزدداشتن اما باپسر دیگه ای هم رابطه داشتن...
خداهمه رو به راه راست هدایت کته انشالله !
Answer:
خیلی بدم میاد ... خیلی متنفرم ... از این جور دخترا ... از این جور زنا ... خدا لعنت کنه همشونو ... این همه پستی و بی شرفی رو نمیتونم تحمل کنم
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۱ غزاله خانوم
از جیم :) شناختین؟! خخخ مطلبتون چرا تو جیم نذاشتین مام فیض ببریم اخه:( طولانی بود همشو نخوندم:| ولی موضوعشو فهمیدم بله متاسفانه نگاه هیز مختص مردا نیس گرچه یکی از ویژگی هاشونه:)
Answer:
چرا شناختم ، توی جیم هم هست
به طور عجیبی به خانما بدبینید :|

+ خیلی دیر دیدم میل جشنواره رو :(
Answer:
درست میگید ، خیلی بدبین هستم
و این بدبینی بخاطر اینه که چشمهام توی جامعه چیزهایی از خانومها میبینه که دود از کله ام بلند میکنه

و در مورد جشنواره ، قسمت نبوده دیگه ، امیدوارم در جشنواره بعدی تشریف فرما بشید
:)
 طبق فرمایش استاد راعفی پور بدحجابی گناهی که هیچ سودی برای  دو طرف ندارد     متن خوبی لحاظ نمودید سپاس:
Answer:
ممنون
منبعی که فراموش کرده بودم اینه:کتاب اخلاق اسلامی (اداب سیر و سلوک)نوشته دکتر طبیب الله طاهری بخش سوم ص320 درس 44 (ولایت)
Answer:
ممنون
روایت و منابعش رو براتون فرستادم که حرفم رو صدق میکنه .و همین طور جفت این جمله از یک بزرگ دینی هست بنده الکی حرفی رو نمیزنم.ولی متاسفانه منبعش رو فراموش کردم.:)
Answer:
ممنون
1.عمل هیچ کس بی ولایت قبول نیست.
2متن خوبی بود.
Answer:
1. خدا اعمالی رو از بنده اش قبول میکنه که خالص باشه و این ما نیستیم که تعیین کنیم کدوم عمل مقبوله و کدوم نیست
2. ممنون نظر لطفتونه
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۲ یک دختر شیعه
واقعا چشم تو چشم شدن با یک  نامحرم خیلی وحشتناکه وعذاب اور
:/
+حقیقت امر اینکه اینه که بیشتر به اقایون میگن به این دلیله که مرد ها تصوراتشون فوق العاده قوی هستش همون طور که رو حجاب دختر ها بیشتر تاکید شده ،چرا؟چونکه بیشتر جاذبه دارند
به خاظر همین هم به مردها بیشتر تاکید شده.. البته حرف شما هم کاملا درسته
:)

Answer:
بله اون قضیه که شما میگین درسته ، اما دلیل نمیشه که خانومها نگاهشون رو بی حد و مرز تصور کنن که متاسفانه میکنن
:)
خیلی خوبه اعتقاد داشتن 
من که هنوز توی مرحله تحقیقاتم!
Answer:
بله
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۷ پدرام یراقچی
عــــــــــــــــــــــالی
دمت گرم سید جان
سید سر نماز منو دعا کن لطفا ...

Answer:
دم شما گرم آقا پدرام گل ، محتاجیم به دعا  داداش گلم

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی