صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

شراره های مظلومیت

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ



از دوری تو

تمام اشعار عاشقانه دنیا را پاره پاره میکنم

تک تک بیت ها را میسوزانم

و کلماتش را به دریا میریزم


برای این کار منطقی دارم به اندازه مردانگی ام


خدا نکند روزی کسی غیر از من

آنها را برایت بخواند!

نظرات  (۲)

موافقم ...
بنظرم حرفایی که خوبو نابن فقد باید برا کسی باشه که اونم خوبونابه برات...! باید پیش خودت نگهداریشون تایه روزی بش بگی...
Answer:
بله ، واقعا
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۰ غزاله خانوم
به قول یک شاعری که یادم نمیاد متاسفانه ... این انصاف نیست من برای تو شاعرانه بگم و دیگران لذت ببرن :) یه همچین مضمونی داشت خلاصه... حالا شمام همه اشعار عاشقانه رو پاره نکنین بالاخره روش فکر شده دیگه !!:|
Answer:
ممنون

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی