صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

نسیم سحری صبر کن ...

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ


جان خود را در برت وا میگذارم ناگهان

                                                                            ناگهان غرق می شوم در نگاهت بی امان

بی امان سوختم من هم مثال عاشقان

                                                                          عاشقان را رسم نیست جز فدا کردن جان

۹۵/۰۹/۲۵
AsedHamid

نظرات  (۰)

Didn't submited any idea yet

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی