صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

با خود ببر از کوچه ها ...

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ


                                        گاه گاهی یاد چشمانت میکنم ، با وضو


                                       سجده شکر به جای می آورم ، با خلوص

 

                                                 ربنایم بوی دلتنگی میدهد

                                

                                           دعایم نیست جز دیدار چشمانت


                                                        ولی ...

                                      کاش من هم مستجاب الدعوه میبودم



                                                    

۹۵/۰۹/۲۷
AsedHamid

نظرات  (۱)

سلام علیکم.جواب کامنتتون(عذر خواهم بابت دیر کرده تاییده کامنت از طرفه سایت)
بله .به دلیل نداشتن سودی جز سرگرمی و اهمیت به فرهنگ در این سایت،خیلی کمتر میام ،شما ماشاالله فعال هستید،درسته؟
Answer:
سلام
سایت جیم هم دیگه از تک و تا افتاده

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی