صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

آهای جماعت، عیدی از دستتون نره

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

تولد پدر بزرگوار امام زمانمونه ، حیفه اگه نریم در خونه شونو بخاطر شادی این روز ازشون عیدی نگیریم


هر کی نتونه عیدی بگیره پا خورده

shia

now is Imam Hasan Askari's birthday

Imam Mahdi's father


if you want any reward, now it's time

 these family are very generous and merciful 

نظرات  (۲)

۱۸ دی ۹۵ ، ۰۵:۵۰ محبوبه شب
میلاد پدر آقا جـــــــــــــانمون مبارک باشه :)
Answer:
بله ، بر شما هم مبارک باشه انشالله
۱۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۲ مهدی امینی
ولادتشونو تبریکک میگم
Answer:
من هم به شما تبریک میگم

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی