صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

آمار گیری

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۳ ب.ظ

بعد از مدت ها گفتم یک سری بزنم به این وبلاگ نسبتا قدیمی تا ببینم هنوز دنیای وبلاگ نویسی پابرجاست یا نه؟

اگه هنوز کسی در این فضای مجازی موجوده، با پیامی کوتاه ما را از نگرانی دربیاورد

:))

۹۷/۰۵/۲۶
AsedHamid

نظرات  (۴)

سلام، هستیم ولی نمی دونم چرا

۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۵:۲۱ محبوبه شب
چه عجب پاسخ دادین : )
دیگه داشتم نا امید میشدم

خستگی تون اگه مداوم نباشه خوبه
موردی نداره :دی
Answer:
متاسفانه فشار کار و زندگی و وضع فعلی اقتصاد مملکت فرصت و مجالی برای آدم باقی نمیزاره که بتونه توی دنیای وبلاگ ذهنش رو رها کنه.
بهمین خاطر کمتر و کمتر میتونم به اینجا سر بزنم.
هرچند که وبلاگ نویس حرفه ای نبودم اما دلم واسه پروژه داستانی امام حسین تنگ شده
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۴ محمدرضا مهدیزاده
سلام :) هستیم سید ، هنوز هستیم :) 
Answer:
:)
بح بح آسد حمید
خوبید خوشید سلامتید؟
کوجایید شوما؟ :|
Answer:
به قول معروف، هستم ولی خستم :)

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی