صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

Kindness Imam Narratives

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ
?Who is Hussain?                        Who is Mahdi
please search about real islam from real sources

death with dignity

امام حسین (ع):

مرگ با عزّت، بهتر از زندگی ذلیلانه است





مهاتما گاندی:
 " ایمان من این است که پیشرفت اسلام به استفاده از شمشیر های مؤمنان آن بستگی ندارد، بلکه نتیجه فداکاری عالی امام حسین (ع ) ، آن مقدس والا مقام است. "


-------------------------------------------------------------------------------------------------
قدم هایی کوچک برای هدف بزرگ      جمبش #امام_مهربانی
 Small Steps to the Big Goal   #Kindness_Imam campaign

نظرات  (۵)

۲۷ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۹ ....جلیس العقل ....
ممنون 
Answer:
:)
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۴ حجت پناه زاده
موفق باشید.

Answer:
ممنون
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۵ محمدرضا مهدیزاده
خیلی هم عالی سید جان :)
موفق باشی
Answer:
ممنون محمدرضا جان، لطف داری :)
مرگ با عزّت، بهتر از زندگی ذلیلانه است.
(آه میکشد)

سپاس جناب بزرگواری...
Answer:
سپاس از توجه شما ، ممنون
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
تصویر اولی خیلی بی نظیر بود 

ممنونم ازشما
Answer:
نظر لطف شماست، ممنون از توجهتون

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی