صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

Kindness Imam Narratives

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ
Who is Hussain              Who is Mahdi
Please search about real Islam from real sources

old letter of SHia


"بسم اللَّه الرحمن الرحیم 

از حسین بن على به سوى گروه مؤمنین و مسلمین. 

اما بعد؛ هانى و سعید نامه‏ هاى شما را نزد من آوردند و آخرین نفر فرستادگان شما بودند که نزد من آمدند. کلیه آنچه را که شما شرح داده بودید فهمیدم.منظور اکثر شما این بود که ما امام نداریم. تو بسوى ما بیا شاید خدا ما را بوسیله تو به حق هدایت و نزدیک نماید.

من برادر و پسر عم و شخصى که از ال بیت و مورد وثوق من است یعنى مسلم بن عقیل را بسوى شما می فرستم.

اگر مسلم براى من بنویسد که آراء عموم و عقلاء و فضلاء شما متحد شده باشد، همان طور که فرستادگان شما آمدند و نامه‏ هاى شما را قرائت نمودم من با خواست خدا به زودى به سوى شما می آیم. به جان خودم که امام طبق دستور قرآن و عدالت قضاوت خواهد نمود.

امام کسى است که دین حق را پذیرفته و جان خود را براى دین زندانى کند،   

و السّلام."


من بیش  از 20 سال را در زندان سپری کردم ، شبی به ستوه آمده تصمیم گرفتم با امضاء و قبول تمام شرایط رژیم آپارتاید از زندان خلاص شوم که ناگهان بیاد قیام و حرکت امام حسین در کربلا افتادم و این به من قوت قلب و نیرویی داد که مقاومت کنم و آزادی و حقوق برابر را بدست آورم و آوردم.

نلسون ماندلا 


-------------------------------------------------

قدم هایی کوچک برای هدف بزرگ        جنبش #امام_مهربانی

Small Steps to the Big Goal     #Kindness_Imam Campaign

نظرات  (۴)

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۷ نردبانی تا خدا
ممنون 
عالی بود
Answer:
ممنونم بخاطر حضرتون :)
۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۴۲ محمدرضا مهدیزاده
خیلی پُست های جالب و خوبی بود :)
واقعاً خسته نباشید و موفق باشید
Answer:
ممنون محمدرضا جان، لطف داری :)
و باز هم میگن بهشت را به بها میدن نه به بهانه..
بهاشو باید بپردازیم دیگه..
Answer:
دقیقا همینطوره
برای همینه که میگن زیر بار ظلم و ستم نرین.
مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است. (امام حسین علیه السلام)
Answer:
بله واقعا همینطوره که شما فرمودین
اما هر کسی نمیتونه سختی های زندگی با عزت رو تحمل کنه

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی