صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

خدای خوب من!

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ق.ظ

آرامش

خدای من آرامش مطلق است. خدای من آرام آرام است و همیشه گوشه لبش لبخند دارد. هر وقت چشمم بهش می‌افتد می‌بینم با آرامش دارد به من نگاه می‌کند و لبخند می‌زند.

اگر جلویش بپر بپر کنم، بالا پایین بروم، برقصم، بخوانم، بزنم، بشکنم. باز می‌بینم دارد با لبخند به من نگاه می‌کند.

هر وقت سرگرم دنیا و غرق غم و غصه می‌شوم و فراموشش می‌کنم. هر وقت می‌خواهم سر به تن این دنیا نباشد. هر وقت بی‌وفایی مردم این روزگار، دلم را آتش می‌زند. هر وقت بی‌پناهی و تنهایی وجودم را پاره پاره می‌کند.

یادم می‌آید یکی هست.

به محض این‌که چشمم به او می‌افتد، آتش دلم سرد می‌شود. من هم با نگاهش آرام می‌گیرم.

من هم یک لبخند کوچک از ته دل می‌زنم و به او نگاه می‌کنم.


همه جا ساکت است. همه جا پر از نور و روشنی است. هر دومان ساعت‌ها چشم در چشم هم می‌مانیم.

لذت آرامش را با ذره ذره وجوم احساس می‌کنم.

۹۴/۰۵/۱۰
AsedHamid

نظرات  (۵)

میگه :خدایا میدونم که خودت شاهد همه چی هستی؛ وهمین آرومم میکنه...!
وب خوبی دارین! موفق باشین!
Answer:
ممنون
خوب و زیبآ مرسی
Answer:
ممنون
زیبا:)
Answer:
ممنون ... نظر لطفتونه
بسیار عالی و زیبا نوشتین...
Answer:

ممنون از شما ... نظر لطفتونه

۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۴ یک دختر شیعه
په قد خوبه که خدامون انقد مهربونه
الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا..
یاعلی
Answer:

خیلی خوشحالم کردین با حضورتون ... ممنون ... بله وقعا خدای خوبی داریم اگه قدرشو بدونیم

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی