صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

غارت بی امان لحظه ها

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ق.ظ


روزها چقدر زود می‌گذرند.

ثانیه‌ها و ساعت‌ها، بی‌رحمانه جوانی‌ام را می‌دزدند.

سال‌هایی را می‌دزدند که بی‌استفاده در پشت کوهی از تخیلات و رویاهای من ماندند.


26، 27، 28، 29 و 30... من از این اعداد می‌ترسم!

احساس کسی را دارم که برایش شمارش معکوس راه انداخته‌اند.


 نه به حرف دلم گوش دادم که لذت دنیا را ببرم، نه خدا را بندگی کردم که لذت دنیا را بفهمم.

هنوز که هنوز است چشم‌هایم را بسته‌ام و خودم را پشت دیواری از آرزوها و اهداف پنهان کردم.

انگار همیشه منتظر یک فرصتم که برایم ساخته شود.

خیلی وقت است پشت یک دو راهی بزرگ ایستادم و جرات انتخاب ندارم. با هرچیزی که بتوانم خودم را سرگرم می‌کنم تا به این دوراهی فکر نکنم.


می‌ترسم دوباره انتخابم اشتباه باشد. می‌ترسم نکند باز خیلی زود دیر شود.


من زندگی را شروع نکردم،

من خیلی وقت است زندگی‌ام را به تاخیر انداخته‌ام.

۹۴/۰۵/۲۷
AsedHamid

نظرات  (۶)

گاهی وقتا زندگی یه کاری باهامون میکنه که نمیتونیم تصمیم درست بگیریم...
بی اعتمادی؛تنهایی؛گوشه گیری....ههععییی...
آخرش چی میخادبشه!!!
نمیدونم ربطی داش ب متنتون؟!!!!
Answer:
زمان با سرعت میگذره
خـــدایـا...!

گـاهـی تو را بـزرگــ می بینم و گاهی کوچک

این تـو نیستی که بـزرگ می شوی و کوچک

ایـن منم که گاهـی نـزدیک می شوم و گاه دور...!!!
……………………………
منتظر حضور سبزتون و نظرات زیباتون هستم..
Answer:
ممنون
من اگه بودم انتخاب می کردم.....بدون ترس وحتی یک لحظه مکث......گاهی ممکنه خیلی زوددیربشه......وفقط حسرتش بمونه......:)
Answer:
ممنون از حضورتون
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ یک دختر شیعه
وای چه قد داره تند تند میگذره بدون اینکه دره ای تغییر داشد باشیم:((
حیف جوونی :(
واقعا قدرشونمیدونیم
:(
Answer:
به خدا قسم هیچکدوم از ما نمیدونیم چه چیز با ارزشی رو داریم از دست میدیم
انگار که بین عقربه ها زندانی شده ای . .
Answer:
و سنگینی ثانیه ها نفست را به شماره می اندازد
قسم به زمان1....که انسان در زیان کاری بزرگی است2...مگر کسانی که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند و یکدیگر را به حق و صبر دعوت کردند.3
Answer:
واقعا همینه که خدا گفته ... ای کاش بتونم طوری زندگی کنم که به گذشتم افتخار کنم

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی