صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

صدای افکار من!

لذت بیان احساست و خاطرات واقعا زیباست ... من هم در این لذت سهیم میشم.

عید اومده بهاره :)

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ق.ظ

از خدا میخوام توی سال جدید هیچ انسان پرتلاشی نباشه که از رسیدن به رویاهاش خسته بشه

و البته هیچ انسان تنبلی هم نباشه که دلیل نرسیدن به رویاهاش رو چیزی جز اراده خودش بدونه


براتون از صمیم قلب آرزو میکنم در سال جدید

شما دلیل آمدن لبخند های بسیاری بروی چهره های غمگین باشین

و شما دلیل برداشته شدن مشکلات زیادی از سر راه مردم  باشین


دعا میکنم

اونقدر خدا به قلب های شما آرامش بده تا بنده هاش از دیدن شما آروم بشن

اونقدر خدا به جیب های شما مال دنیا بده که بنده هاش از کنار شما روزی بخورن

امیدوارم سلام و سلامتی و لبخند، سه یار جدا نشدنی شما در سال جدید باشن

.

.

.

از خدا میخوام توی سال جدید همه مون عاشق بشیم

و

عاشق بمونیم



راستی این اولین پیام سال نوی من در یک وبلاگ اینترنتیه

سال نو همه مبارک (لبخند یادتون نره)

:)

۹۴/۱۲/۲۹
AsedHamid

نظرات  (۱)

سلام:)
خیلی هم خوب...
باهمه اش موافقم (مخصوووووصا اونکه گفتین دلیل لبخند واسه بقیه باشیم..) بجزعاشق شدنش !!
امیدوارم براشماهم همینطورکه گفتین ؛ باشین...

Answer:
ممنون 

Post a comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی